27 Haziran 2007 Çarşamba

BENGU - 2005 EYLUL

Evet sizler için Bengü'nün Eylül 2005 de Cosmopolitan dergisinde yayınlanan röportajını sunuyorum.Bakalım o zamanlar Bengü neler demiş:


"Türkiye'de gerçek kadın pop star yok. O boşluğu dolduracağım."

* 17 yaşımda kulüpte vokal yapmaya başladım, ilk olarak yalnız sahneye çıktığımda 21 yaşımdaydım. Ama bundan sonra gece kulüplerinde çalışmayı düşünmüyorum. Artık konserlerle daha mutlu oluyorum.

* Hiçbir zaman "Ben ünlüyüm" gibi tanımlamalar yapmadım. Bunun psikolojimi bozacağını düşünüyorum. İş konusunda prensipliyim ama havalı şöhretlerden değilim. "Ben ünlüyüm" diyenleri sağlıklı bulmuyorum.

* Ben neysem oyum. Ama şu aralar genç delikanlılar da hafif süzmeye başladı beni. Bengü artık büyüdü!

* Türkiye'de gerçek bir pop star kadın olmadığını düşünüyorum. Bu yolda yapabileceklerimin hepsini yapıp, o yöne doğru gitmeyi planlıyorum.

* Kenan'ın hayatımdaki yeri çok önemli, aynı şekilde Ozan'ın da öyle. Ama daha çok tecrübe kazanmak adına Doğulu Productions'dan ayrıldım. Hiç kavgamız olmadı, hâlâ görüşüyoruz.

* Şarkılarımı şimdilik kıskanıyorum. Ama başka şarkıcıların şarkılarımı söylemesi de isterim. Ajda Pekkan örneğin... Bir de belki bir gün Kenan'a şarkı verebilirim.

* İlk albüme göre bu albümde isimler çok değişti. Albümde çok önemli imzalar var. İlk albüme göre 4-0 önde başladım diyebilirim. 'Korkumdan Ağladım' bir Yunan şarkısı, Serdar Ortaç ona çok güzel sözler yazdı. Hakkı Yalçın var, beş ayrı aranjör var. Sibel Alaş var. Ve benim için bir ilk; iki tane bestem var.
Bu röportaj hakkında neler düşünüyorsunuz?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

SÜPER Bİ ŞARKI ŞARKIYI DİNLEMEDİĞİM GÜN YOK DEWAM ET BENGÜ KISKANANLAR ÇATLASIN

Adsız dedi ki...

yaa popstar kadın yok mu saçamalama bengü yaa var hmde sen yanlarından bile geçemezssin birileri hep itmişte biyerlere gelmişin konuşuyosun şarkının müziğide orjinal olsa iyi olurdu yane illa bi yer biirlerinden alınmış olcak diğer şarkılarındada örnek olduğu gibi:D

Adsız dedi ki...

cok bos konusuyosun bengu sen ısınle ılgılen popstar olmak ıcın cok ugrasmanlazım ben unluyum dıyenlere lafsoyluyosun sende unlu olmak ıcın mıllete laf sokuyosun dune kadar ozan doguluyla gundeme gelıp onun ısmıyle unlu olmadın mı sankı senı herkez sarkılarından once ozan dogulunun sevgılısı dıye tanıdı artık bıraz susun

Adsız dedi ki...

sanırım farkındalık sadece bir kaç cümle ile olmaz kısa zaman döngüsüyle hiç olmaz gideceğin ve yaşayacağın çok şey var
Dinleyenler ve Kendisini dinletmeyi başaranlar için
Yüreğinin içindeki rüzgara ayak uydurduğun sürece ayakta dura bilirsin başkalarına dayanarak değil ...
VE BİZ DİNLEYİCİLER OLARAK HER ŞEY SESLE BİTMİYOR Diyenlerdeniz...
Seni seçenlerden değilliz......

Adsız dedi ki...

süper cadı kızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz