27 Haziran 2007 Çarşamba

BENGU Ft. SERDAR ORTAC - KORKMA KALBIM


Bengü Ft. Serdar Ortaç - KORKMA KALBİM İşte bu yaza damgasını vuracak bir parça.Bengü'ye " Bu yılın şampiyonu benim " dedirtecek kadar iddialı bir şarkı.Serdar Ortaç bu şarkı için: " Bengü, bu yaz Hande Yener ve Demet Akalın’ın tahtını sallayacak. Son 10 senenin en ticari şarkısını ona verdim. Düet yapıp, klibinde de oynadım" dedi.İzleyin ve siz de yorumlayın :

41 yorum:

mustafa dedi ki...

Çok güzel bir klip olmuş bencede bu yaza damgasini vuracak bir parça... bengü korkma kalbim geçer acisi yaz aşklarinin son döneminde gençligin müzigi olucak:)

Adsız dedi ki...

Gercekten super normalde iyi sarkıyı anlamak icin bi kac kere dinlemek gerekir.Ben bu sarkıyı ilk dinledigimde hasta kaldım.Kesin yani yuzde yuz bu yazı sallıycak bir şarkı.Ben 20 yasındayım 16 yasından beri radyolarda calısıyorum.Organizasyonlarda calarım.Bu yaz cıkan butun albumleri tek tek dinledim.Tek kelimeyle kesinlikle bu yazı sallıycak.Bekleyin görün hak vericeksiniz...Barlarda ses kısıldıgında herkes melekmisin seytanmısın.... diye bagırıcak.

Adsız dedi ki...

tek kelime ile harika. bengü ve serdar ortaç süper bir iş çıkarmışlar. ezer geçer bence mükemmel. sadece bu yaz değil uzun süre dillerden düşmeyecek bir şarkı bence....

Adsız dedi ki...

bu şarkı yaza damgasını vuracak demiyorum vurdu bile harikasın bengü_serdar.aynı çizgide devam et daha iysini bekliyoruz ve çok güzelsin byy byyy

ELİF dedi ki...

gerçekten çok güzel bir şarkı bengüde çok güzel yorumlamış.serdar ortaçın elini olduğu herşey çok güzel oluyor. burdan serdar ortaça ve bengüye tşk böyle güzel bir düet yaptıkları için ( bengü serdarla çok iyi bir ikili olacaklarına eminim yolunuz açık olsuN.
SERDAR ORTAÇ SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN BİR NUMARASIN.

Adsız dedi ki...

Bengu bu kim??? diye sorduğunuz o 3 saniyede gözüne takılan görüntüdeki kız bengü değil tabiki.. :) Klipte bengünün elinde boks eldiveni olduğu sahnede, duvardaki afişe dikkatli bakınız. Arkada bir boksör afişi mevcut. daha dikkatli baktığınızda o boksör kızın kelebek gibi uçtuğunu arı gibi soktuğunuda göreceksiniz. Acaba kim olduğunu bulabildinizmi??? :) göz var nizam var o kızın bengü ile alakası varmı. :) bengü sıcak sıcacıksın sana sataşanlara cevap verme, bırak konuşsunlar. belkide taş yerinde ağırdır ne dersin!

Adsız dedi ki...

klip mükemmel olmasada şarkı süper serdar ortaçın içinde olduğu şarkıdan da bunun aksini beklemek imkansız

Adsız dedi ki...

bence bu şarkı gerçekten çok güsel, serdar ortaç'ın el değdiği her parça gibi..neyse bence bu albümdeki en güzel parçalardan diğerleri ise " mutlumusun güzelim ve bay yanlış " tavsiye ederiim..süper ikiside .. diğerleride güzel.. ancak albüm malesefkii internet sitelerine bedava olarak düştüğü için albüm satışalrı nası olur bişi diyemem.mesela ben cd alacaktım kii bi sitede bedava olarak indirebilirsiniz deyince vazgeçtim :) yinede umarım iyi bi tirajı olur..ama clup 'larda dinlenecek gibi parçalar var .. yaz sonuna doğru iyi bi çıkış oldu..tbrik ederiim hepsinii...

Adsız dedi ki...

BENGÜCÜM ŞARKI DA KLİP DE SÜPER BAYILDIM AÇIKÇASI BİDE 3.SANİYEDEKİ KİŞİNİN BENGÜ İLE ALAKASI YOK DUYUNCA KORKUTTU BENİ SEN DEVAM ET CANIM KISKANANLAR ÇATLASIN O BENİ DE KISKANDI ZATEN REYTİNG YAPMAK İSTEYENLER HASTALIKLI YOLLARDAN GEÇMESİN LÜTFEN

Adsız dedi ki...

bengünün bu sarkısını her gün dinliyorum cok güzel bir calışma olmuş serdar orttacla beraber çooooook

Adsız dedi ki...

bengünün bu sarkısını her gün dinliyorum cok güzel bir calışma olmuş serdar orttacla beraber çooooook

Adsız dedi ki...

bengücüm bu klip ve sarkın cok güzel olmuş bn melih harika tebrikler

Adsız dedi ki...

melike merve melih dedi ki sarkıyı çoooook süpeeeeer olmuş

Adsız dedi ki...

bence cok güzel bir parça ve çalısma olmus basarılar

Naz ve Emre dedi ki...

Merhaba biz iki kuzeniz ve bengüyü çok seviyoruz... Klipte 3.saniyedeki kim acaba Bengücüm??

Adsız dedi ki...

harika bir şarkı olmuş bu şarkıyı hem ezberlemek çok eğlenceli hemde ezberberledim serdar ortaçı ve bengüyü çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

bengü seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz başarılarının devamını diliyoruz sen en sevdğim sanatçılardan sın


saygılarrrrr....
berfin dedii

Adsız dedi ki...

seni sewiom kanka

Adsız dedi ki...

seni sewiom kanka

Adsız dedi ki...

ya bengüye hasta oldum.çok tatlı ve seksi bu kilpte.dudakları falan çok güzel.öpesim geldi dudaklarını...

Adsız dedi ki...

bence sarkıyı sarkı yapan bii melekk varr helal sana nerelerdeydin sen hyeee:)))

Adsız dedi ki...

şarkı çok güzel ama klip göz yoruyorr ben klibe dikkat etmedim ilk dinlediğimde biraz şarkıdan ayrı bi klip olmuş gereksiz şeyler konulmuş klibe ama buda erol kösenin taktiği adam işini biliyor nerden daha fazla konuştururuz milleti bizim hakkkımızda onu iyi ayarlamış ama kızı biraz ziyan etmiş neyse erol köse bilmicekte ben mi bilcem:D yinede bayıldım her şarkısı mkemmel albumün baştan baştan açıp dinliyorum özellikle unut beni favorim :D

Adsız dedi ki...

kızım seni harcadılar üç kuruş için açtılar saçtılar bişiler yaptılar ilginç ilginç bişiler erol köse şarkı iyi dedi ama fazla mal göz çıkarmaz imajıda değiştirip polimik yaptıracak türe sokalımda izlensin dediler ama helal olsun! magazin toplulumuza bölesi yakışırdı şimdi bu bacak kadar kızı herkes tanıyor.şarkılarda güzel ohh hadi hayırlısı diğer klipleri merak ediyorum kesin tatiğe klip çeklir ama nasıl olcak bu seferde kış geliyo ya hani portakkallı bi klip olur hrehalde:D dondurma yerinede nescafe içer sexsi sexsi ahada sana kışa damgasını vuracak bol vitaminli sıcak bi klip :D bnde mi prodüktör olsam ne şu ticari zekaya bak maşşallah bana:D

Adsız dedi ki...

Yahu Bengü'nün sesi zaten güzel ama
biz fiziğinden çok sesini istiyoruz. Daha ikinci kasetten belliydi sonun bu olacağı. Eski hanım hanımcık Bengü bir anda vamp kadın olmuş.

Adsız dedi ki...

ALLAHIM YA NE GÜZEL KIZSIN BİLİYORMUSUN SENİ BANA BENZETİOLAR SENİ O KADAR SEVİYORUM Kİ ANLATAMAM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEWİYORUM BENĞÜ YA İNŞALLAH BİRGÜN SENİNLE TANIŞIRIZZ CANIM BNM SENİ SEWİYORUM ALLAH SANA SENİN GİBİ BİRİNİ NASİP ETSİN AŞKIMMMMMMMMMM SENİ SEWİYORUM(BUARDA SAÇ KESİMİMDE SENİN GİBİ ODAMDA BENGÜ POSTERİNDEN GEÇİLMİOOO)

Adsız dedi ki...

senı cok sewıyorum....senın benım hayatımın kadını olacagına ınanıyorum senınle cok farklı bır hayat yasayacagız ılk gecemız cok farklı olacak hadı hayatım senı sewıyorum kendıne ıyı bak

seriy-musi dedi ki...

serdar ortacin oldugu klip tabii ki ela olmaliydi Azerbaycanda da cox sevilir bizim sarkicimiz Royayla da isleyecek gorey onunla nece olacag Hadi Roya Turkiyede Azerbaycani temsil ele sen onsuzda supersen

Adsız dedi ki...

bu sesi nasıl duyururum bilmiyorum ama kediye yaptığın işkenceden sonra benim için hiçsin. kazandığın para umarım kedinin ahını geçemez

Adsız dedi ki...

sizi cok begeniyordum, ancak kilibinizde kediye yapilanlari duyduktan ve gördükten sonra sok oldum ve sizi dinlememeye karar verdim.dünyada insan olmak icin sirf güzellik yetmiyor.örnegin 3-4 yaslarinda bir cocukla bu kilibi cekseydiniz cocuk durmuyor diye onada mi sakinlestirici verdirecktiniz !!!!!!! CANLI OLAN TÜM VARLIKLARA saygi duyalim

Adsız dedi ki...

ÇOK GÜZEL Bİ ŞARKI BANA ŞEREFSİZLERİ HATIRLARUYOR

Adsız dedi ki...

berbat olmuş iğrenç ötesi serdar ortaç gibi biri böyle amatörlerle çalışmazdı serdar beni duy bi daha da böyle sonradan yetme şarkıcılarla çalışma

Adsız dedi ki...

bengü ben izmirden murat senin şarkıların üstüne şarkı yoktur bence seni çok seviyorum en çok seven hayranın tarkanda bile daha güzelsin bence

Adsız dedi ki...

ben tuğba bengü yü hiç sevmiyorum şarkıda çok süper çünkü şarkıyı SERDAR ORTAÇım yazdı.o benim aşkım bitanem beste fabrikam. bengüyüde gördüğüm yerde boğarım ne o SERDAR ORTAÇa öyle sarılmalar sarılmak sana mı kaldı seside berbat bu muhteşem şarkıyı haketmiyosun bengüsende çakma shakıra sın hani sen onuda bilmezsin hande yener çakma madonna ya sende çakma shakıra sın iğrennnçççç sin oranı buranı göstermeye meraklıysan benim AŞKIM BİTANEM SERDAR ORTAÇıma gösterme git sen oranı buranı tan malına veya ajdara falan göster AŞKIMMMM SERDAR IMMM SENİ SEVİYORUMM NEOLUR SESİMİ DUYYYYYY BEBEĞİM SENSİZ YAPAMIYORUM..SERDAR ORTAÇ...

Adsız dedi ki...

Bengü kadar sexi bir kadın hayatımda tanımıyorum ona aşığım seni seviyorum bengü...

berat dedi ki...

bengü duy beni artık serdar ortaç kimmiş onları bırak bana gel sex yapalım...

Adsız dedi ki...

bengüyü çok seviyorum en çok sevdiğim şarkıcı onun kılibi çok güzel olmuş hepsi çok güzel zaten çokkkkkkkkkkkkk seviyorum bengüyü hep böyle devam et bengü kıliplerin çok güzel seni görmek çok istiyorum lütfen duy beni

süper dedi ki...

en sevdiğim şarkıcı bengü kılipleride çok güzel ondan iyisi bana göre yok byyyy

Adsız dedi ki...

bengücüm çk gzel sylyrsun vde çok gzel ve çok seksi bir bynsın

Adsız dedi ki...

bengücüm işin kısasiyla süpersin hele bacakların 4x4lük vucudün var vde çooook seksisin ne mutlu ki seninle bir gece yaşamak ööööööööööffffffffffffffffffffffff ama her zaman kendime korkma kalbim geçer acısi dym

huseyın dedi ki...

super ya bırseydenme z buna işte klıp dedı boyle olur kı zaten ne o digerkı lerın yaptı bırsey olsa gerek nerede

Adsız dedi ki...

ya sende anlatılmaz bı güzellik var inanır mısın sevilim seni cok kıskanıyor kıskanılmıcak gıbıde degılsın zaten senı cok sevıyorum keske senı gorme ımkanım olsa