3 Temmuz 2007 Salı

BENGU'DEN EBRU DESTAN'A KARSILIK GECiKMEDi

Bengü , geçtiğimiz günlerde " Serdar Ortaç en iyi bestesini bana verdi " diyerek polemik yaratmaya çalışan Ebru Destan'a cevap verdi.Bengü;

" Hayırlı olsun kendilerine. Alkışlıyoruz Ebru Destan'ı! Başarılı bir iş yapıyorum ki, herkes bir şeyler söylüyor. Doya doya albümümü dinliyorum. Çok güzel bir yaz beni bekliyor."

diyerek polemiği daha fazla uzatmamaya çalıştı.Aynı röportaj da evlilikten çok korktuğunu da belirten Bengü, Hande Yener ile ilgili söz söylemekten de geri durmadı.

" Soğuk ve kötü görünümlü bir hipermarket olacağıma,mahallenin sıcak bakkalı olmayı tercih ederim. "
diyerek Hande'nin " Bakkal şarkısı yapıyor." sözüne bir yanıt daha verdi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu ebrunun şarkısını bi dinleyin bukadar iğrenç bi şarkı olamaz boyfrend türkçe ingilizce çok saçma bi şarkı başlı başına özentii bengü buna cevap vermeye bile tenezüh etmemeliydi!

Adsız dedi ki...

yaa hande ben senin yaptığın şimddikimüziği hiç sevmiyorum yine bakkal tarzı yap çünkü senin şarkıları dinliyemiyorum buaralarda iyice gıcık oldum sana bengü bomba oldu albüm boşver dişini gösteren köpek ısırmaz bırak havlasınlarr:D